I ♥ my followers:

Tuesday, April 19, 2011

So good that I'm so BAD ;P

Say hello to Safira. Another new follower on my blog. I'm so surprised that people are actually following :) I never thought people would even read my blog LOL. In case you don't know, I will link all my new followers in a blog post. Everyone deserves some love from me for following :)

Soooo, this past weekend, I've been bad. I swear I gained 5 lbs. in one day! *GASPS* I drank on the weekend & pigged out at my friend's son's party. No regrets though. It does feel crappy that I've gained the weight back that I lost in a week but I honestly have more than enough time to lose it.

For the most part, I do eat healthy & keep up with this new lifestyle so it's okay to break the rules once in a while. However, I've been slacking on the exercise. I do exercise daily but the past few days I've half assed everything! I found myself loungin' in my bedroom, on my computer watching Youtube videos, reading blogs & blogging >_< Not that it's a bad thing but I always told myself that I'd work out first before I did anything else.

Tomorrow though, I will get back on it!! I did P90x & Insanity today & lost 2 lbs., so I'm content. My goal for the end of this month was to lose 7 lbs. If I wasn't so bad, I would've been there by now. But like I said, it's okay! That means I just have to work out twice as hard!! I'll keep yall posted at the end month :)

Any of my followers work out?? If so, what's your exercise routines like? Let me know! I would love to try something different.

Anything you guys wanna read about? See more of? Let me know. Need to satisfy my readers since I actually have some :)

6 comments:

I.B.G. said...

Helloooo. Your blog is very nice. I liked it and I became your newest follower. I have very interesting blogs. You should visit and follow my blogs. Thanks.

http://antalya-magnificent-city.blogspot.com/

BEAUTIFULL said...

I'm always looking for great ways to keep weight off! I have such horrible eating habits!

It's honestly disordered eating, I'd pig out... then just starve myself for days smh! Can't wait for your post on controlling eating habits tips & tricks!

I never share this with anyone (friends/family) that's why I love the outlet of blogging so much!

xx

Lisa said...

I.B.G. - Thank you for following :) I will be sure to check out your blog as well.

Lisa said...

Beautifull - I have horrible eating habits too! Don't we all? Hahaha. I am working on the tips & tricks post though so stay tuned :)

Rakhshanda said...

Nice blog honey...plz check out & follow mine-
http://rakhshanda-chamberofbeauty.blogspot.com/
I'm a new follower :D

Lisa said...

Thanks for following Rakhshanda :)