I ♥ my followers:

Wednesday, March 7, 2012

The Need to Play With Makeup

This is such a sad excuse for an update hahaha but I thought I'd share anyway. Pfff, it's my blog & if you don't like it then whatevs :) Just click the [x] :D

Anyway, with Jadelyn here it's so hard for me to even dress up to go anywhere. As tired as I am, there are times when we go out as a family where I refuse to look crappy and look like I just rolled outta bed. I mean, I look like that 95% of the time now days LOL. I always feel the need to get dressed up or look a bit put together because I wanna be the mom who still knows how to look "presentable" in the outside world. And maybe, just MAYBE, I give a crap about what Pat thinks of me LMAO. I'm sure he gets tired of me looking like I just got beat up or something. I'd like people to know that I can still take time out of my day to look like a million bucks bwahaha. And I have to admit that I truly MISS playing with my makeup & hair tools, I really do.




I wasn't going anywhere when these photos were taken but I just needed to play with my makeup so I opted to play with some Color Tattoos. This isn't my first time using them but these are the first photos of me using them. In the first pic, I wasn't even using mascara haha. And no face products were used either.

FACE:
No Products

EYES:
UDPP
Maybelline Color Tattoo in Bold Gold
Naked Palette (Original)
MAC Soft Brown e/s
MAC Ricepaper e/s

LIPS:
Loreal Colour Riche Balm in Nourishing Nude

HAIR:
Natural :)



I put this face on when I went to my parents' house for dinner. You know me & my bold lips and dramatic lashes -- it never fails! According to my Dad "You look like you're gaining weight but you're still beautiful!" Yeah, ok. Right on, pops! That's the perfect thing to say LOL. Let's not forget that when he said that it wasn't even a month after I gave birth. *SIGH* Filipino parents.

When my siblings & I go over to my parents' house we all love to play dress up once in a while. We seriously hang out at their home looking like we're going to dinner or something. That's what makes our get togethers fun. We fancy hehe.

FACE:
Smashbox BB Cream
WnW Goddess Bronzer
Nars Amour Blush
Benefit High Beam

EYES:
UDPP
Naked Palette 1
MAC Soft Brown e/s
MAC Ricepaper e/s
Stila Waterproof Liquid Liner
Milani Liquif'eye Liner
model21eyelashes.com #6

LIPS:
Revlon Lip Butter in Raspberry Pie

HAIR:
Natural :)

3 comments:

Beth Grasya said...

I'm posting here just to let you realize which you merely are performing an outstanding job by keeping us posted about this. Please maintain on posting such leading high quality articles as this is truly a rare thing to discover nowadays.

Ashley K said...

Love the way you did the first eye look I also over do it when it comes to gold I'll have to try to tone it down and do this :)
-Ash
Beauty Flawed

Jessica said...

girl same here.. hahaa its like no time for us kids kids kids kids oh hi hubby kids kids kids 2 hrs of sleep kids! lmao my makeup misses me too :(